Goedemorgen

Alt tekst

Met een account van Mijn Noordhoff vindt u alles op één plek: u kunt eenvoudig bij uw digitale lesmateriaal.
Ook kunt u hier uw gegevens inzien en aanpassen.

Log in of maak een account aan.

 
Bent u op zoek naar bestelinformatie en de prijzen voor het voortgezet onderwijs voor 2019?
 

Digitale ondersteuning

Ik kan de beloofde digitale ondersteuning bij het boek niet vinden, waar moet ik heen?
De digitale ondersteuning vindt u via de URL die voorin het studieboek staat. Wij streven ernaar om bij een nieuw boek of nieuwe editie het digitale materiaal vóór 1 augustus te publiceren. Mocht u desondanks het materiaal niet aantreffen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Ik mis een bepaald onderdeel van het boek op de website bij het boek.
Gewoonlijk publiceren wij vóór 1 augustus alle digitale ondersteuning bij een nieuwe titel/editie. In een enkel geval wordt een onderdeel later gepubliceerd omdat de productie vertraging heeft opgelopen. Als u wilt weten wanneer het ontbrekende onderdeel gepubliceerd wordt, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Ik wil een fout melden in het (online) lesmateriaal.
Denkt u een spel-, taal- of inhoudelijke fout ontdekt te hebben in ons lesmateriaal? Meld deze fout hier. Wij danken u hartelijk voor het melden.

 

Ik heb geen toegang tot de antwoorden uit het boek.
In sommige gevallen hebben studenten geen toegang tot de antwoorden. Deze zijn verwerkt in het docentenmateriaal en geeft Noordhoff Uitgevers ook niet uit. Neem voor de antwoorden contact op met de desbetreffende docent.

 

Wanneer komen nieuwe edities of herzieningen uit?
Houd voor nieuwe edities of herzieningen onze catalogus in de gaten, klik hier om naar de catalogus te gaan.

 

Ik overweeg een boek op de boekenlijst te zetten, maar het boek is nog niet verschenen.
Mocht u interesse hebben in één van onze titels die nog niet verschenen is, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Hoe kan ik contact opnemen met een accountmanager hoger onderwijs?
Neemt u contact op met de accountmanager van uw regio via www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/accountmanagers

 

Wat is een beoordelingsexemplaar?
Als ho-docent kunt u bij Noordhoff Uitgevers kosteloos uitgaven aanvragen ter beoordeling. Het bestellen van een beoordelingsexemplaar kunt u doen op https://www.noordhoffuitgevers.nl/webshop/hoger-onderwijs.

 

Hoe bestel ik een beoordelingsexemplaar?
Ga naar https://www.noordhoffuitgevers.nl/webshop/hoger-onderwijs voor het bestellen van een beoordelingsexemplaar

 

Hoe bestel ik een beoordelingsexemplaar in de vorm van een e-book?
U kunt een beoordelingsexemplaar aanvragen in de vorm van een e-book, door het Bookshelf-aanvraagformulier in te vullen. Op uw persoonlijke Bookshelf-pagina wordt de titel dan binnen vijf werkdagen op uw boekenplank geplaatst.

U dient hiervoor een Bookshelf-account te hebben. U kunt een (gratis) account aanmaken op www.bookshelf.nl/start.
Klik hier voor de beschikbare titels .

 

Hoe krijg ik toegang tot het online materiaal van een ho-boek?
U gaat naar de website van het boek (deze staat vermeld op de achterzijde van het boek).
U kunt daar inloggen met uw docentaccount. U hoeft geen activeringscode in te voeren.


Digitale ondersteuning
Heeft dit antwoord u geholpen?
Overige vragen voor 'Product'