Docentvalidatie op Mijn School


Wat gaat er veranderen?

1. Met ingang van medio juni 2018 kan een school (VO, MBO, HO) aanvragen van docenten zelf goedkeuren. Dit kan de aanvraag voor een docentaccount zijn of een aanvraag om een extra school te koppelen aan een bestaand docentaccount. Voorwaarde hiervoor is dat een school een zogenoemde validator aanwijst. De validator ontvangt van iedere aanvraag bericht per e-mail en beoordeelt de aanvragen op Mijn school (https://mijnschool.noordhoff.nl).

Lees de instructie voor validatoren

2. Als een aanvraag bij Noordhoff Uitgevers binnenkomt van een schoollocatie waarvoor nog geen validator bekend is, zullen wij de schoollocatie telefonisch benaderen om de aanvraag te valideren. Wij vragen dan ook meteen wie in de toekomst de rol van validator op zich kan nemen

3. Welke onderdelen bevat Mijn School?

  •  Klassen en groepen: docenten en ict-coördinatoren kunnen hier klassen en groepen beheren voor de gehele school/opleiding;
  •  Medewerkers en functies: hier kan de door de school aangewezen validator aanvragen voor Noordhoff-docentaccounts goedkeuren;
  •  LAS-koppelingen: hier kan de ict-coördinator de beschikbare LAS-koppelingen beheren (vooralsnog alleen Momento Basisonderwijs);
  •  Downloadportaal: hier kan de school activeringscodes ophalen voor online materiaal.

Vragen? Neem contact op met onze Klantenservice

 

Heeft dit antwoord geholpen?